Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Välkommen!

Av Linda - 1 juli 2010 11:52

I den här bloggen kommer jag blogga om hur det är att leva i dagens samhälle som arbetslös med social bidrag, och hur man får pengarna att räcka till. Jag kommer antagligen skriva lite om vad jag gör om dagarna för att sysselsätta mig och lite om att söka jobb och sånt. Antar att det kan bli en hel del grejer om vardagen så det är väl svårt att sätta fingret på exakt vad som kommer skrivas.

Jag ska försöka hålla bloggen igång och skriva nån rad så fort nånting rubbar min existens för att dela med mig av den erfarenhet jag har som arbetslös ungdom utan utbildning.


Ni som läser får mer än gärna kommentera om era egna åsikter om det jag skriver, eller om tips och trix om vad som helst. 



Hoppas ni läser och kommenterar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 juli 2010 18:53

Idag har äntligen alla räkningar dragits! Ett problem ur världen. Var även nere på stan för en läkare på VC hade skrivit ut starkare medicin åt mig till min pollenallergi, men det blev världens krångel med det. Fick springa fram och tillbaka mellan...

Av Linda - 1 juli 2010 17:21

  Vet ni vad? Jag längtar till augusti. Jag borde vara dum som gör det, men det gör jag. Jag är så förbannat trött på allt som har med arbetslöshet att göra - dålig sysselsättning, social bidrag, försenade räkningar... Det är så jävla dåligt att sa...

Presentation

Här skriver jag om hur jag lever i dagens samhälle. Hur det är att vara arbetslös och behöva ta till åtgärder man inte ska behöva använda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards